Wednesday, May 21, 2008

Λογοτεχνολογία Ή Τεχνολογοτεχνία;

Δεν έχω τι να κάνω σήμερα (μετά από πολύ καιρό) γι' αυτό θα γράψω βλακείες μέχρι να έρθει η ώρα να φύγω από τη δουλειά (και μην πείτε πως δεν σας προειδοποίησα).

Κωνσταντίνοι, Ελένες, τελικός Champions League με τη σιχαμένη Manchester United (την πιο μισητή ομάδα του κόσμου μετά τον Ολυμπιακό), οπότε η χοληστερίνη θα χτυπήσει tilt. Δεν γαμιέται; Δεν πίνω, δεν καπνίζω, αν δεν φάω κιόλας τι θα μείνει; (Τώρα σκέφτεσαι πως είμαι 500 κιλά, αλλά οκ, είμαι περίπου 75, με ξυρισμένο κεφάλι και μεγάλα μάτια - Μια παλιά φωτογραφία στο Facebook έκανε θράυση - τότε που έμοιαζα ακόμα με τον Kurt Cobain)...

Και μετά τί άλλο; Έγραψα μερικά presentations ελληνικών δίσκων για ένα περιοδικό κι ελπίζω να τους αρέσουν για να αρχίσω να γράφω κι εκεί. Πρέπει να φαίνομαι κάπου για να επιβεβαιώνομαι. Κυρίως όμως, μου αρέσει να δημιουργώ. Αλλιώς δεν θα είχα και blog - σιγά το blog δηλαδή, αλλά αυτό έχω, αυτό εμπιστεύομαι.

Και βρήκα (στο Facebook) και μια παλιά συνάδελφο - μεγάλο όνομα στο χώρο - που κάποτε μου είχε βάλει τις φωνές γιατί έπαιξα μία "δύσκολη" Πρωτοψάλτη σε μεσημεριανή εκπομπή. Μου είπε πως είμαι "σπάνιο παιδί" και "πως αξίζω κάθε επιτυχία". Και είμαι σίγουρος πως τα εννοούσε. Την ευχαρίστησα και την άφησα μαζί με τους υπόλοιπους φίλους μου. Λίστεεεεεεες μου φώναζε...

Και ένας άλλος φίλος από τα παλιά μου είπε να του στείλω ένα βιογραφικό για να πάω σε ένα υπό κατασκευή μουσικό κανάλι (κάποιο... MTV). Φιλόδοξο και πολύ πρώιμο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Τον ευχαρίστησα κι αυτόν. Είναι τρομερό να σε βοηθούν άνθρωποι που ποτέ δεν κέρδισαν κάτι από εσένα. Νόμιζα πως δεν μπορεί να υπάρξει ανιδιοτέλεια. Αλλά ευτυχώς, έχω συναντήσει ανθρώπους που καταφέρνουν να με βγάζουν λάθος. Χαίρομαι γι' αυτό.

Κόλλησα. Να ρωτήσω; Γιατί με εκτιμούν; Μαλακία ερώτηση. Έχω τόσα πολλά χαρίσματα. Πάνω απ' όλα καλή καρδιά. Αυτό ίσως αρκούσε αν δεν είχαν όλοι οι άνθρωποι του κόσμου από μία καλή καρδιά. Καλή καρδιά και χοληστερίνη βέβαια, είναι αντιφατικές έννοιες...

Ένας άλλος φίλος σήμερα, μου είπε πως έγινε μπαμπάς. "Καλή φάση" μου είπε. Χάρηκα πολύ γι' αυτόν. Στο στρατό ήταν ο καλύτερος φίλος. Αυτό σου μένει από το στρατό συν κάτι ιστορίες για να γελάς όποτε τις θυμάσαι (αν και το πράγμα αλλάζει όταν σκεφτείς πόσες ώρες πέρασες όρθιος σε μία σκοπιά). Τέλος πάντων.

Με γαμάνε λίγο τέτοια νέα. Άλλοι στην ηλικία μου έχουν παιδιά κι εγώ δεν ξέρω τι μου γίνεται. Συναισθηματικά, επαγγελματικά, τα πράγματα είναι τόσο μπερδεμένα που δεν μου επιτρέπουν προγραμματισμό. Και τα χρόνια περνούν σαν τα λεπτά στο ρολόι μου. Σε λίγο θα είναι έξι. Κι εγώ θα έχω προλάβει μόνο ανοησίες. Λέξεις που δεν έχουν κανένα νόημα. Σαν εκείνες που χώθηκαν στον τίτλο...

υγ.: ευτυχώς ακόμα είναι 17:50...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Γειάσου αγαπητό αγγελούδι...μη σκάς δεν είναι μόνο η δική σου η ζωή συναισθηματικά και επαγγελματικά μπερδεμένη..η δική μου να δεις πόσο μπερδεμένη και πόσο σκ......τά είναι τελευταία.. όσο για το άλλο που λες για τους λίγους ανθρώπους που θα σε σεβαστούν και που θα σου φερθούν καλά στη ζωή σου ε, αυτό νομίζω είναι δεδομένο πιά...θα γνωρίσεις και πολλά καθίκια στη ζωή σου..αλλά και κάμποσα καλά παιδιά....έτσι είναι η ζωή...κάποιοι θα μας αγαπήσουν και θα μας βοηθήσουν και κάποιοι (πολλοί ίσως)όχι....έυχομαι να βγείς γρήγορα από όλο αυτό το.... συναισθηματικό και γενικότερο μπέρδεμα και να επανέλθει η ζωή σου στους κανονικούς της ρυθμούς...και σε ακόμη καλύτερους από πρίν...Αθανασία.

6:48 pm, May 21, 2008  
Blogger ξι said...

Καλησπέρα!
Χμμμ... AngelvsLife φαίνεται πως όταν δεν έχεις όρεξη, όταν δεν έχεις τίποτα να γράψεις, όταν βαριέσαι, όταν περιμένεις να περάσει η ώρα, όταν, όταν, όταν... φαίνεται ότι τότε γράφεις πραγματικά αριστουργήματα.
Χείμαρρος.
Μου άρεσε πραγματικά το κείμενό σου.

Και έτσι, εν κατακλείδι, να πω ότι συμφωνώ και μου αρέσει κι εμένα αληθινά πολύ να διαπιστώνω πράγματα και αξίες κρυμμένες στους ανθρώπους... Κρατάω, λοιπόν, το ακόλουθο που είπες: "Είναι τρομερό να σε βοηθούν άνθρωποι που ποτέ δεν κέρδισαν κάτι από εσένα", ή που δεν περιμένουν να κερδίσουν στο μέλλον, συμπληρώνω εγώ.

Καλό βράδυ.
Τρότα.

10:21 pm, May 21, 2008  
Anonymous Anonymous said...

angel καλησπερα.
χαιρομαι πολυ για τις ευκαιριες (και ακομη περισσοτερο για το MTV, για δικους μου λογους)και εννοειται οτι σου ευχομαι να πανε ολα οπως τα θελεις.αυτο το μετα παο πολυ καιρο δεν εχει ς τιποτα να κανεις το ζηλευω πολυ!
οσο για τις αξιες των ανθρωπων, μπορει να απεμειναν λιγοι και καλοί,αλλα υπα΄ρχουν ακομη ...
καληνυχτα

1:10 am, May 22, 2008  
Blogger ILive2LoveMe said...

Ωραίος ο Kurt Cobain, ε τώρα δλδ να σε υπολογίζουμε για κούκλο:Ρ
Ε όσο για τα υπόλοιπα, όλοι έχουμε ώρες αφάνταστης βαρεμάρας και όχι μόνο. Αλλά δεν είναι βλακείες αυτά που έγραψες, πολύ ανθρώπινα και όμορφα τα βρίσκω.
(Τα ποδοσφαιρικά τα αφήνω απ' έξω:Ρ ίσως να με μισήσεις χαχαχα)
Ε τώρα όσον αφορά το γιατί σε εκτιμούν, φαίνεται νομίζω και τα σχόλια είναι περιττά. Ακόμη κι εμείς που δυστυχώς γνωριζόμαστε μόνο μέσω μπλογκ σε εκτιμάμε αφάνταστα , και νομίζω πως το εισπράττεις αυτό, έτσι δεν είναι?
Όλοι έχουμε τα γλυκανάλατα μας:Ρ
Ας κάνω κι ένα σχόλιο για τον 'προγραμματισμό'. Θεωρώ ότι είναι καλός για τη δουλειά. Τα πράγματα σε τάξη κτλ κτλ... Έλα όμως που καμιά φορά η αταξία είναι κι αυτή τάξη, λίγο πιο ακαταστάτη χαχα (κι αυτό το λέω για τη ζωή μας, τη μη επαγγελματική).
Δεν ξέρω, αλλά όποτε προγραμμάτισα κάτι για τη ζωή μου, ποτέ μα ποτέ δεν έγινε την ώρα που το ήθελα. Τώρα αν βιαζόμουν εγώ ή αν αργούσε αυτό... δεν ξέρω, δεν με απασχολεί πλέον. Ξέρω πως όσο και να χτυπιόμαστε κάποιες φορές για οτιδήποτε, αυτό θα γίνει όταν θα έρθει η ώρα του να γίνει, ποτέ πριν ή μετά. Και δεν είναι μοιρολατρικό, τουλάχιστον αυτό συμβαίνει με μένα προσωπικά.
Εγώ να σου ευχηθώ επαγγελματική επιτυχία και καταξίωση , και ευτυχισμένη προσωπική ζωή. Όποτε και όταν έρθουν να είναι τα καλύτερα! Πολλά φιλιά για λιγότερο άγχος! Καλή σου μέρα γλυκέ μου

2:13 pm, May 22, 2008  
Blogger kat. said...

φοβερό!
μου θυμίζεις τον εαυτό μου..
όταν δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να πω, γράφω τα καλύτερα..

6:44 pm, May 22, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalisperes!!!!!

athanasia,
euxaristo poly gia tis euxes :o)

trota,
aristourgima auto? :o) sosta sympliroses osa egrapsa :o)

life whispers,
oi eukairies mporei na apodeixtoun anthrakas. kratao pisini ki euxaristo gia tis euxes.

ilive2loveme,
episis euxaristo (kai gia tis euxes kai tin ektimisi)! kapote imoun kouklos, simera ase kalytera... :o)

kat,
ki emena o kurt cobain ton eauto mou, mou thymize :oPPP kalo s/k!

5:45 pm, May 23, 2008  

Post a Comment

<< Home