Friday, March 14, 2008

Request 5 (Ελαττώματα)

Ο Thogias μου ζήτησε να γράψω για τα ελαττώματα μου. Λάθος. Πάντα είναι καλύτερο να δίνεις τον άχαρο ρόλο του κριτή σε άλλους. Θα προτιμούσα να μου λέγατε εσείς τι δεν σας αρέσει σε εμένα. Αλλά οκ, θα παίξω. Μου αρέσει να παίζω κι ας χάνω. Ψέμα...

1) Ντροπή
Υπάρχουν μεγαλύτεροι φόβοι από τους βιολογικούς και δυσκολεύομαι μερικές φορές να τους νικήσω...

2) Εσωστρέφια
Ή δεν υπάρχει χαρά και λύπη ή δεν έχω μάθει να γελάω και να κλαίω πολύ...

3) Οκνηρία
Υπάρχουν πολλές στιγμές που δεν έχω κουράγιο ούτε να γεμίσω με νερό το ποτήρι μου...

4) Ζήλια
Όχι φθόνος. Ζήλια...

5) Εγωισμός
Η τελευταία μου κουβέντα συχνά είναι η ίδια. "Άντε γαμηθείτε. Δεν έχω ανάγκη κανένα''...

6) Καλοσύνη
Τόση πολλή που μερικές φορές γίνομαι υποχείριο των αγαπημένων μου προσώπων. Βλαβερή για όλους...

7) Υπερανάλυση
Πάει καιρός από τότε που πήρε απόφαση η καρδιά μου και όχι το μυαλό μου...

Αυτά. Μου περίσσεψαν η ονειροπόληση και η χαμηλή αυτοπεποίθηση, αλλά... Δεν ξέρω. Προσθέστε τίποτα κι εσείς. Θα σας εκτιμήσω ακόμα περισσότερο... Παίξτε όλοι. Δεν θα ξανακάνω διακρίσεις... Φιλιά.

24 Comments:

Anonymous Anonymous said...

δεν ακταλαβα, ου ειπε κανενας οτι κανεις διακρίσεις;;;;;;
ειμαι κι εγω προσκεκλημενη στο παιχνιδι υτο, με 2 τροπους. Θα σταθω λιγο στο "καλοσυνη" που ειπες..αυτο μαλιστα, οντως ειναι ελαττωμα τη σημερον ημερα. ιδιαιτερως η πολλη καλοσυνη. Τα σεβη μου.

3:20 pm, March 14, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalispera life whispers,
oxi, oxi kaneis den mou eipe pos kano diakriseis, aplos etsi to pairno ego.
oso gia tin kalosyni, nai, eimai vevaios pos telika mallon kako kanei, para kalo...

5:12 pm, March 14, 2008  
Blogger roadartist said...

Καποια απο αυτα, τα περισσοτερα δηλαδη, τα εχω και εγω..
Αλλα τα ελαττωματα νομίζω όμως οτι σε κανουν να ξεχωρίζεις.
Θα σου αφησω κ εγω παντως τα σεβη μου..οπως η lifewhispers :)

5:35 pm, March 14, 2008  
Blogger mad2luv said...

το καλο ειναι να αναγνωριζεις τα ελαττωματα σου...μπραβο σουουουου!!!

5:54 pm, March 14, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalisperes!!

roadartist,
ti exete pathei kai mou dinete ta sevi sas oles? :o))) pantos exeis dikio - ta elattomata symvalloun sto na xehorizeis. :o)

mad2luv,
ta anagnorizo, na do pote tha ta xeperaso kiolas. :o)

6:07 pm, March 14, 2008  
Blogger maria λεμονατη! said...

ο συνδυασμος του 5 και του 6 με κανει για αλλη μια φορα να λεω πως ειναι αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου

7:43 pm, March 14, 2008  
Blogger ILive2LoveMe said...

Καλημέρα θα πω, είμαι καινούρια εδώ καί έτυχε να διαβάσω το blog σου. Πάνω στο συγκεκριμένο post σου, έχω να πω πως όλοι έχουμε τα ίδια ελαττώματα δεν αλλάζει κάτι, ο βαθμός που τα έχουμε ίσως αλλάζει λιγάκι. Και τελικά, έτσι όπως είναι τα πράγματα σήμερα... δεν ξέρω και κατά πόσο θα μπορούσαν να θεωρηθούν "ελαττώματα" τελικά. Ελπίζω το σχόλιο μου να μην ενοχλήσει :) Να είσαι πάντα καλά , κι εγώ εύχομε να συνεχίσουμε να έχουμε ελαττώματα τελικά γιατί καλώς ή κακώς, συνειδητά ή ασυνείδητα είμαστε πάντα εμείς, ο εαυτός μας. Καλή σου μέρα.

2:18 am, March 15, 2008  
Blogger M...Ursula said...

Εγω απο όλα αυτά, διακρίνω πως είσαι μια χαρά άνθρωπος!!! Κάθε μέρα να κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να λες " Φτου σου αγόρι μου!!!!" (με την καλή έννοια, βεβαίως βεβαίως)!!

1:24 pm, March 15, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Δεν είμαι σίγουρος πως το 7 ελάττωμα το κατάλαβα.. Αλλά επορώ.. Είναι η ονειροπόληση ελάττωμα;; Ξέρεις πόσοι πολλοί θα ήθελαν να μπορούν έστω και για λίγο να είναι ονειροπόλοι;; Εγώ αυτό το βάζω στα "προτερήματά" σου! Καλό Σαββατοκύριακο!!

2:09 pm, March 15, 2008  
Blogger prasino liker said...

Ελλατωματα που προσπαθουν να ακολουθησουν το πεταγμα ενος αγγελου.Ειναι απιστευτα μεγαλη η ψυχη του που δεχεται να ταξιδεψουν μαζι του.Δεν μπορουν ομως τοσο μεγαλο ταξιδι.Δεν ανηκουν σε αυτον .Τον αποχαιρετουν και χανονται .Διαλυονται

12:43 am, March 16, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimeres!!!!!

maria lemonati,
eidika gia tin psyxi mou pote den to arnithika :o)

angel,
kalos irthes!
ta agapo ta elattomata mou kai den xero an tha ta egkataleipso :o) fysika den enoxlei to comment sou.
na mas xanartheis :o)

m...ursula,
den me xereis kala :o) - ok, mia xara anthropos eimai - to paradexomai :o)

thogias,
i yperanalysi sou kostizei se xrono kai se kourazei psyxologika. oso gia tin oneiropolisi einai epikindyni giati polles fores se periorizei sta oneira. telos panton... kali evdomada :o)

prasino liker,
kouvalao tosa polla pou kapoia den tha xathoun pote... :o)

11:42 am, March 17, 2008  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Mια χαρά είσαι,παιδί μου!Καλημέρα.Και λίγο να προσέξουμε την πολλή καλωσύνη.

1:11 pm, March 17, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalispera ola tha pane kala,
mia xara pao? :o) nai, i kalosyni einai megalo meion telika... :o)

5:56 pm, March 17, 2008  
Blogger piece de resistance said...

επειδη εχω τα ιδια ακριβως ελαττωματα και ισως με την ιδια σειρα προτεινω.. O θεος που πρεπει να καλεσεις ειναι ο ερωτας...
http://doresist.blogspot.com/2008/03/blog-post_18.html προσευχομαι.. ασε με να προσευχηθω

12:43 am, March 18, 2008  
Blogger Grigsgr said...

Για να γράψεις τα ελαττώματά σου πρέπει να κάνεις και σωστή αυτοκριτική. Σωστά; Την κάνεις όμως αντικειμενικά; Και αν μου πεις ναι. Πόσο αντικειμενικά μπορεί να την κάνεις εσύ ο ίδιος για εσένα;
Καλό πάντως

9:30 am, March 18, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimeres!!

piece de resistance,
kane kamia prosefxi giati den mas vlepo kala...

grigsgr,
i alithia einai pos den mporo na eimai antikeimenikos, an kai nomizo pos paraeimai skliros kritis tou eautou mou. alloste to egrapsa kiolas, tha protimousa na mou grafate ti elattomata exete diakrinei. :o)

12:05 pm, March 18, 2008  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Μονο το 7 με τρομάζει
έλα να σε πάω μια βόλτα στο οχτώ να δεις το 7 απο μακρυά

4:45 am, March 19, 2008  
Blogger Wolfgirl said...

Συμφωνώ με το προηγούμενο comment η πολυ καλοσύνη δεν κάνει καλό....Στο τέλος την εκμεταλέβοντε και σε κάνουν οτι θέλουν...Την έχω πάθει κι εγώ γιαυτο.... Και με έκανε να κλάψω πικρά και να το μετανιώσω.... Φιλάκια πολλά....

With love
wolfgirl....

4:32 pm, March 19, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalisperes!!

maria adouaneta,
den xero an auto isxyei epeidi den exo kardia...

wolfgirl,
kalos irthes!
to xeirotero einai pos otan pas na antidraseis kapoia stigmi, xaliountai kiolas...
na mas xanartheis!

5:21 pm, March 19, 2008  
Blogger Фе́ммe скатале said...

ήξερα οτι είσαι απο κεινους που χαρίζουν την καρδιά τους..χαίρομαι

6:09 pm, March 19, 2008  
Blogger Colorblind said...

giati ta theoris elatomata?

12:40 am, March 20, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalisperes!!

maria adouaneta,
:o)

colorblind,
kalos irthes!
giati theoro pos an den ta eixa i zoi mou endexomenos na itan kalyteri (isos pali oxi)...
na mas xanartheis!

2:47 pm, March 21, 2008  
Blogger Νίνα said...

η ονειροποληση ειναι η πιο σημαντική. αυτή σε παρακινει κι εισαι εδώ..

Μια χαρά σε βρισκω..εγω βριθω στις νευρωσεις..

12:13 pm, March 26, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimera nina,
nevroseis? mia xara se vrisko ki ego... :o)

1:25 pm, March 27, 2008  

Post a Comment

<< Home