Wednesday, May 16, 2007

Request 2 (Τραγούδια)

Alicia άργησαν λίγο αλλά ήρθαν (άσε που μερικά μάλλον έχασαν τον δρόμο)... :ο)


Λοιπόν, από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις, ειδικά αν τυχαίνει η δουλειά σου να έχει να κάνει με μουσική. Χύμα τελείως, γράφω όσα μου έρχονται αυτή τη στιγμή.

"Come As You Are" - Nirvana: Εγώ ο αδερφός μου και ένας φίλος, καθισμένοι στη σκιά ενός τηνιακού περιστεριώνα, πολλά χρόνια πριν, να αγναντεύουμε το Αιγαίο και να βλέπουμε μέχρι τη Χίο. Νομίζω τότε άρχισαν όλα (πιο σοβαρά)...

"For Whom The Bell Tolls" - Metallica: Η πρώτη μεγάλη συναυλία της ζωής μου στη Ριζούπολη, το '99, μαζί με Monster Magnet, λίγους μήνες πριν μπω στρατό. Σχεδόν έπαθα αφυδάτωση από το πρώτο κομμάτι των Monster Magnet, τα ντραμς των Metallica ακόμα νιώθω πως μου καρφώνονται στο στήθος.

Όλα των Alice In Chains: Ήταν που ήταν ένα από τα πιο αγαπημένα μου συγκροτήματα, πέθανε και ο τραγουδιστής τους την μέρα που χώριζα για πρώτη φορά. Περίπου πεθαίναμε παρέα...

"Getting Away With It (All Messed Up)" - James: Όχι τόσο αγαπημένο, αλλά και μόνο που θα θυμάμαι πως δυνάμωνες την ένταση στο συγκεκριμένο κομμάτι, κάθε φορά που το άκουγες, μου αρκεί για να είναι εδώ.

"Light My Fire" - Doors: Γαμώ τους Doors. Έτσι, απλά.

"Κάθε Ηλιοβασίλεμα" - Ρίτα Σακελλαρίου: Ποτέ να μην νυχτώνει...

"Battle Of Evermore" - Led Zeppelin: Μετά από κάθε αποτυχία, έρχεται ο βαρκάρης να σε πάει εκεί που πρέπει...

"We Gonna Feel It" - Chris Lawyer And Thomy: Καινούριο, πολύ mainstream, αλλά έμαθα ήδη να το παίζω στην κιθάρα για να κλαίω συχνότερα, όταν θυμάμαι εκείνο το πρωινό δίπλα σου...

"Another Chance" - Roger Sanchez: Δύσκολα μπορώ να θυμηθώ καλύτερο βιντεοκλίπ (κι έχω δει πολλά, πιστέψτε με).

"All Is Full Of Love" - Bjork: Αλήθεια λέει.

"Sweet Thing" - Skinny: Πως μπορείς και ξεσκίζεις αρκουδάκια;

"Eulogy" - Tool: Χωρίς σχόλιο.

"Satan" - Orbital: Ήμουν κι εγώ στον Λυκαβηττό το 2001...

"All The Small Things" - Blink 182: Ούτε μου άρεσαν ποτέ ιδιαίτερα, ούτε θα έπρεπε να αναφέρω τέτοιο γκρουπ τώρα που άγγιξα τα 30, αλλά τι να κάνω που το έπαιξε το μικρό καφέ στα Εξάρχεια, τότε που μου έλεγες πως με αγαπάς τόσο πολύ, που πρέπει να με αποφύγεις κι εγώ σου απαντούσα να μην ανησυχείς γιατί φορούσα την καλύτερη μου πανοπλία;

"Everloving" - Moby: Το είπα και στη Desposini. Παίζει να είναι και το πιο λυπητερό ορχηστρικό κομμάτι που υπάρχει...

"The Wall" - Pink Floyd: Δεν τρελαίνομαι για Floyd, αλλά "The Wall" φρακαρισμένο στα beats από τον Dave Seaman, με εσένα δίπλα μου, και να ξαναγναντεύω Αιγαίο, ενώ χαράζει, από το Cavo Paradiso στη Μύκονο, δεν νομίζω να το ξαναζήσω.

Κρίμα που ξεχνάω πολλά από τα περίπου 20 χιλιάδες τραγούδια που βόσκουν στη δισκοθήκη μου (είμαι και λίγο ψώνιο, ε; ε;), αλλά αυτή τη στιγμή αυτά μου ήρθαν, αυτά σας δίνω. Μάλλον βιάστηκαν περισσότερο. Μάλλον έχουν κάτι σοβαρό να μου πουν...

15 Comments:

Blogger Y. K. said...

τα νευρα μου!!
ανακαλυψα (καθως σε διαβαζα) οτι κι εγω ξεχασα απειρα αγαπημενα κομματια (μα ειναι δυνατον να ξεχναω Morisson και Cobain??? τετοιο ρεταρισμα αυτο το μυαλο μου πια??)

...και επανερχομαι :)))
πολλα χαμογελα για την ωραια μουσικη ξεναγηση στις αναμνησεις σου :)

παμε για request 3 λεμε!

φιλια

8:49 pm, May 16, 2007  
Blogger Erisadesu said...

εντάξ δεν ήμουν ψυχολογικά έτοιμη να το διαβάσω αυτό.
Τώρα απο συναλία Metallica πως κατέληξε στο Cavo Paradiso?
πφ.. απογοητεύτηκα..

9:19 pm, May 16, 2007  
Blogger ..αγγελόσκονη.. said...

νομίζω οτί θα σε διαβάζω συχνά...θέλω να διαβάζω την αντίθετη πλευρά!!να ξέρω τί σκέφτεται...πως μπορεί να είμαι ο σημαντικότερος άνθρωπος στην ζωή του και παράλληλα να με διώχνει...φίλοι και κουραφέξαλα!!φίλοι είμασταν...το χαλάσαμε όμως!!τώρα δεν μπορούμε να τα σβησουμε όλα!!συγμώμη για το ύφος αλλά έσκασα ο άνθρωπος!!! :) επίσης άσχετο το σχόλιο μου στο συγκεκριμένο ποστ αλλά δεν γινόταν να άφηνα στα παλιότερα :)

11:41 pm, May 16, 2007  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimeres,

alicia,
pernoun ta xronia :oP ego na deis posa tragoudia exo xehasei, alla an ta evaza ola tha eprepe na grafo astamatita gia kamia evdomada. sti diathesi sas opote thelete gia ta requests :o)

erisabetsu-chan,
kalos irthes!
pernoun ta xronia :oP allazoun ta gousta, an kai metallica tha xanapao, cavo den xero. pou na me deis kai sto gonidi :o)
na mas xanartheite!

aggeloskoni,
kalos irthes episis!
filoi eimaste akoma kai tha eimaste mia zoi. xairomai poly gi' auto. oso gia tous erotes, kapoioi leitourgoun, kapoioi alloi oxi. den eixe kati to yfos sou. dikio exete oloi, to xero...
na mas xanartheite ki eseis!

11:19 am, May 17, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Τι επιλογές, αγαπητέ!!! Και με αφορμή το σχόλιό σου,κοίτα να μη μάθω ότι πήγες Γονίδη,εεε? :) :)
Καλημέρα!!

11:34 am, May 17, 2007  
Blogger BeBe said...

Όλα όλα μου αρέσουν!!!!
Καλημέρααααα

12:30 pm, May 17, 2007  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimeres,

life whispers na sou po ena mystiko? ki omos, exo paei 2 fores :o)))

bebe,
psemataki auto e? :o)
kalimera!!

10:54 am, May 18, 2007  
Blogger Zelot said...

Έχω μια απορία!
Πως μπορείς και συνδιάζεις Nirvana, Metallica, Led Zeppelin με Bjork, Moby και Tool???
Αν και εδώ που τα λέμε τη σημερινή εποχή είναι in ο συνδιασμός λαϊκού με beat...

12:59 pm, May 18, 2007  
Blogger BeBe said...

Γιατί ψέμα καλέ; Όντως είναι όλα αγαπημένα ;)Καλημερούδια!

1:26 pm, May 18, 2007  
Blogger Νίνα said...

=) γι'αυτό εγω δεν γραφω αγαπημενα τραγουδια...θα ξεχασω απειρα..!!!

2:19 pm, May 18, 2007  
Blogger Νίνα said...

και stay heavy.. =p!!!

2:20 pm, May 18, 2007  
Blogger Sigmataf said...

"Come As You Are" - Nirvana:
2h τάξη του Γυμνασίου.

Alice In Chains:
Με τον Άρη και τον Εμάνουελ εκεί στην ταράτσα για ώρες.

Everloving" - Moby:
Ανάμεσα σε εμένα και το πουθενά.
Πολλά ταξίδια.
Το λατρέβω.


















Να προσθέσω και την
Λυσσασμένη τροχιά-Ερίσμα?
Μου αρέσει πολύ.
Άκουσε την




(www.myspace.com/erismaband)

2:38 pm, May 20, 2007  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimeres!!

zelot,
ta moysika gousta mou einai oti na 'nai, min to psaxneis :o)

bebe,
poly xairomai gi' auto. :o)

nina,
kyrios i stay blue :o)

sigmataf,
apagorevontai oi diafimiseis sto blog mou :oP
just kidding. evge!!

11:49 am, May 21, 2007  
Blogger Fish-bait said...

"The Battle Of Evermore"!!! Τι είπες τώρα.... Κομμάτι του είναι στην e-signature μου εδώ και πολλάαααααα χρόνια ;-)

/bow

11:30 am, June 01, 2007  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimera fish bait
kalos irthes!!
kaloi oi led zeppelin, den mporo na po :o)
na mas xanartheis!

12:38 pm, June 01, 2007  

Post a Comment

<< Home