Friday, January 11, 2008

7+1 Memories A Year

Μετά από την πρόσκληση της 3 Parties A Day και επειδή τρελαίνομαι να φτιάχνω λίστες - χαρακτηριστικό ανθρώπων με πιθανότητες να εμφανίσουν αυτοκτονικές τάσεις στο μέλλον - θυμάμαι 7 + 1 πράγματα που σημάδεψαν τη χρονιά που στείλαμε...

7) Ταξίδι στο Μιλάνο.
Μόνο για μίαμιση μέρα για να γίνω ο ένας και μοναδικός Έλληνας που θα συναντήσει τους Linkin Park. Το σήμερα μου αποδεικνύει σαδιστικά πως ένα τέτοιο ταξίδι δεν έχει σημασία στην επαγγελματική σου πορεία. Η δουλειά μου είναι να κάνω data entry σε life style sites. Άξιζαν όμως οι υπογραφές στα CDs μου, το επιβλητικό Duomo, το ότι τα (ξανά)κατάφερα μόνος μου και το αθώο φιλί στο μάγουλο από μία συμπαθητική Ιταλιδούλα...

6) Ταξίδι στο Αλικάντε και τη Μαδρίτη.
Συνάντησα για τρίτη φορά στη ζωή μου την φίλη μου Maria Loreto. Οι πιθανότητες στην περίπτωσή μας πήγαν περίπατο. Πόσο εύκολο είναι να γίνει μία από τις καλύτερες φίλες σου μία Ισπανίδα που μαθαίνει ελληνικά, ζει σε μία επαρχιακή πόλη της χώρας της και γνώρισες σε chatroom ένα από τα ελάχιστα Σάββατα που ξέμεινες σπίτι; Α, ναι, πήγα και στο Prado, είδα τη Guernica από το ένα μέτρο και έκατσα στον πάγκο του Bernabeu :o)

5) Ταξίδι στο Dubai.
Πήγα να φτιάξω εικόνες ενός έρωτα που θα ήθελα να ζήσω και πλέον ζω τον έρωτα που δεν είχα πιστέψει ποτέ. Οι λεπτομέρειες είναι πολύ προσωπικές. Όλο και κάτι έγραψα από τότε που ξεκίνησε. Δεν ξεχνώ το ποτάκι στην κορυφή των δίδυμων πύργων του Εμιράτου. Από πραγματικές εντυπώσεις και εντυπωσιακά πράγματα άλλο τίποτα στην ανατολίτικη μικρογραφία της Νέας Υόρκης...

4) Απόλυση από τη δουλειά μου.
Από τότε έχω "αρρωστήσει". Θέλω να κάνω δισκοκριτικές, συνεντεύξεις, ταξίδια στο εξωτερικό, να πηγαίνω σε συναυλίες και να βλέπω το όνομά μου γραμμένο σε περιοδικά. Μου αρέσει για πολλούς και διάφορους λόγους.

3) Πρόσληψη σε νέα δουλειά.
Έμεινα άνεργος μόνο λίγες μέρες. Ήταν κάτι που τόνωσε την αυτοπεπόίθηση μου. Το ότι κάνω κάτι που δεν με διασκεδάζει καθόλου, απλώς το υπομένω. Το θεωρώ μεταβατικό στάδιο. Περιμένω (και) το ελληνικό MTV.

2) Λοιμώδης Μονοπυρήνωση.
Με υψηλό πυρετό για τον μήνα Ιούνιο (τότε με τους αφρικανικούς καύσωνες) και είσοδο σε νοσοκομείο για μία εβδομάδα δίπλα σε δύο αληθινά βαριές περιπτώσεις. Ασθένεια του φιλιού είπαν...

1) Το blog μου απέκτησε υπόσταση. Το διαβάζουν λίγοι, αλλά πολύ καλοί άνθρωποι. Είμαι βέβαιος. Μερικές φορές λέω πως όταν έρθει η μέρα που τα posts μου ξαναμείνουν ασχολίαστα, θα το σταματήσω (τώρα ξέρετε τον τρόπο)...

0) Όλα τα άλλα μικρά αλλά σημαντικά που ξεχνάω αυτή τη στιγμή...

Όποιος δεν έχει παίξει κι ενδιαφέρεται, ας πάρει σειρά.
Ευχαριστώ. Τραβάω κουρτίνες...

υγ. Bonus Info
Το θυμήθηκα το Σαββατοκύριακο. Στη θέση του 0 θα μπορούσα να βάλω τη συμμετοχή μου σε τηλεπαιχνίδι. Έχασα 16.500 Ευρώ επειδή απάντησα λάθος στην ερώτηση "Τι σήμαινε 'λάτρις' στην αρχαίότητα"... Fuck, θα μπορούσα να το βρω!

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Να 'χα και 'γω να θυμάμαι ταξίδια από το 2007... Ζηλεύω λιγάκι! Καλά να σου πάει κι αυτή η χρονιά, χωρίς απολύσεις αν μπορέσεις.. Και υγειέστατος, για να μπορείς να πεις του χρόνου μία ακόμα καλύτερη λίστα! Σόρυ που αφήνω σχόλιο, αν θες να σταματήσεις το μπλογκ, ενημέρωσέ με να μην αφήσω! ΧΑ!

5:43 pm, January 11, 2008  
Anonymous Anonymous said...

μικρε αγγελε, εχω μεινει αφωνη.
αφενος γιατι μολις διαβασα ενα απο τα πιο προσωπικα σου ποστ πιστευω.
αφετερου γιατι αισθανομαι οτι ενιωσες παρα πολλα πραγματα μαζεμενα αυτο χρονο.καποαι υπέροχα, καποια αλλα οχι και τοσο.
τριτον, καταλαβα γιατι μοιάζουμε.
και σ ευχαριστω.
πολυ όμως.
την καλησπέρα μου..

5:51 pm, January 11, 2008  
Blogger piece de resistance said...

1.taxidi stin Anatoli
2.Taxidi sti Mesi Anatoli
3.Taxidi sti Voreia Ameriki
4.taxidi se elliniko nisi gia ekeinon
5.agora kokkinou dorou gia ekeinon
6.ena sms..poly prosopiko
7.ekeinos i mana tou dakrya kai o pappous mou san istoria
etsi efyge to 7...

6:07 pm, January 11, 2008  
Blogger Νίνα said...

=D όμορφη χρονιά!

1:03 am, January 12, 2008  
Blogger Unknown said...

Καλώς σε βρίσκω....

απ'ότι κατάλαβα είχες μια πολύ γεμάτη χρονιά ....

μακάρι να μπορούσα να πω πως έκανα έστω 2 ταξίδια....

θα συμμετείχα με χαρά στο παιχνίδι αλλά επειδή και οι 8 απαντήσεις μου θα είχαν ένα κάπως μονότονο ύφος λέω να μην το κάνω καλύτερα!!


φιλιά


_Κυβέλη_

1:08 am, January 12, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Γειάσου Αngel...πωππώ βρέ παιδάκι μου...εγώ πρωσοπικά θα είχα πάθει ζημιά στον εγκέφαλο..με τόσες πολλές μαζεμένες εμπειρίες...αλλά είναι καλό που ζείς τη ζωή σου έντονα...σε χαίρομαι...μου δίνεις την εντύπωση ανθρώπου που δε φοβάται να ζήσει...που στίβει τη ζωή και πίνει μέχρι και τη τελευταία σταγόνα της...πολύ ωραίο στοιχείο αυτό...για κάποιον...να σαι καλά να ζήσεις κι άλλες άπειρες εξίσου όμορφες εμπειρίες...και...λίγο προσοχή στα φιλιά!!!....Με αγάπη,Αθανασία.

10:17 am, January 12, 2008  
Blogger Άκης said...

Εγώ στην θέση σου θα στεναχωριόμουν που έφυγε το 2007.Πολλά ταξίδια είδα.Κάι όχι σε ότι να'ναι μέρη.Ένα κι ένα όλα τους.Να σου ευχηθώ ακόμα περισσότερα για το 2008?

8:26 pm, January 12, 2008  
Blogger ολα θα πανε καλα... said...

Να πω κι εγώ,προσοχή στα φιλιά!Ωραία ταξίδια πάντως έκανες.Δεν έχω πάει Ισπανία και πολύ θα το θελα κάποια στιγμή.
Καλησπέρα!

10:07 pm, January 13, 2008  
Blogger kat. said...

ταξίδια! τέλεια..
και εγώ το ταξίδι μου στην βαρκελώνη θέλω να θυμάμαι και αυτό το έτος..
απίστευτο!

11:49 am, January 14, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimeres! (x9)

thogias,
apolyseis den xero, paraitiseis einai sto programma ;o)

life whispers,
toso prosopiko afou idi skeftomai na to diagrapso... :o)

piece de resistance,
pio xortastiko den mporouse na einai to 7 :o)

nina,
den mporo na po... :o)

kybeli,
kalos orises!
poios sou eipe oti den mas aresoun (kai) ta monotona? (ase pou ap' oti eida sto blog sou, mono tetoies den tha itan oi apantiseis sou) :o)
na mas xanartheis!

athanasia,
merikes fores leo pos i zoi mou einai toso vareti kai zilevo tous allous... :o)

akis,
na mou euxitheis, na mou euxitheis :o) kala na eimaste, na gyrizoume :o)

ola tha pane kala,
na pas, axizei ton kopo kai einai ki eukolo taxidaki :o)

kat,
ki emena mou aresoun poly ta taxidia. na pigaino taxidia kai na vgazo fotografies. trelainomai :o)

12:50 pm, January 14, 2008  
Blogger Crazy Tourists said...

Μια χαρά τα βρίσκω τα 7+1 σημάδια του 2007!
Καλά ταξίδια μας εύχομαι και τούτη τη χρονιά!!
Τελικά από κοντά η Guernica είναι πολύ εντυπωσιακή ε;

CrazyTourist2

7:06 pm, January 14, 2008  
Blogger 3 parties a day said...

Σίγουρα πάντως δεν βαρέθηκες το 2007! (Εκτός από την περίοδο που πέρασες στο νοσοκομείο, φαντάζομαι...)

Σ' ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

9:47 am, January 15, 2008  
Blogger Μετεωρίτης said...

ααα,
μπορεί να μπαίνουν καλοί άνθρωποι στην ιστοσελίδα σου-αλλά ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ αυτοί οι καλοί άνθρωποι-με τόσα ταξίδια..!!

Σούπερ η χρονιά που πέρασε, ε;!!
Δεν έχεις παράπονο!
Άντε, να σου πω πως και εγώ με τον καλό μου, βγάλαμε εισιτήρια για Βενετία, τώρα, περιμένω το Πάσχα να έρθει-τότε φεύγουμε...

ΑΠΟ ΦΙΛΙ;!!!!!!!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΞΙΖΕ ΤΟ ΦΙΛΙ;!!!!!!!!!

Σου εύχομαι να δεις το όνομά σου
όπου εσύ θέλεις
και επιθυμείς
(καλύτεροι είναι οι άλλοι; Δε νομίζω!) - προχώρα με θάρρος και θράσσος και φάτους όλους.

Δεν το'πιασα αυτό το τελευταίο με τον "λάτρη". Για ξηγήσου πιο λιανός (φοβερή η γλώσσα που χρησιμοποίησα!!!)

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ-ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

3:56 pm, January 16, 2008  
Blogger Roadartist said...

χαχαχ το διαβάζουν "πολλοί + καλοί" άνθρωποι για αυτό να εισαι βεβαιος :)):))
Το 2008 γεματο με ολα οσα επιθυμεις!

4:58 pm, January 16, 2008  
Blogger prasino liker said...

Aπ ολα ειχε το 2007.Ετσι για να μην ρουτινιαζεις.Συμπληρωσες μια ακομα σελιδα στο βιβλιο της ζωης σου.Το 2008 ας ειναι γεματο απο τα ονειρα που θα γινουν πραγματικοτητα.

12:42 am, January 18, 2008  
Blogger Grigsgr said...

μπορώ να πω οτι μου άρεσε η λίστα σου; αρκετά κι όλα.

12:16 pm, January 18, 2008  
Blogger Sandy Cheeks said...

Χα χα χα!
Όλα υπέροχα!
Καλή χρονιά!

1:59 pm, January 18, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalisperes! (x7)

crazy tourists,
nai, anatrixiazeis me tin guernica.

3 parties a day,
min me euxaristeis. eidika gia esena tha ekana ta panta (sxedon) :oP

metewriti,
kalo taxidi sti venetia!!!
thelo ki ego na fygoooo!
to fili axize. ola axizan sti zoi mou, ektos apo ena...
euxaristo kai gia tis epaggelmatikes euxes. kano gia copywriter se diafimistiki :oP
oso gia to "latris" simaine doulos. ego pali eipa pos simainei yperaspistis :o(

roadartist,
kaloi vevaia, adiko exo? :o)

prasino liker,
gia na doume :o)

grisgr,
kalos irthes!
xairomai pou sou arese i lista :o)
na mas xanartheis!

sandy cheeks,
kalos irthes ki esy!
euxaristo! kali xronia episis!
na mas xanartheis!

5:00 pm, January 18, 2008  
Blogger Фе́ммe скатале said...

Πόσο αγαπώ τις γεμάτες ζωές και τους ανθρώπους που τις ζουν!

10:21 pm, January 18, 2008  
Blogger 3 parties a day said...

:)))))))) Πρόσεξε, γιατί θ' αρχίσω να ζητάω!

11:31 am, January 20, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalisperes!!

maria adouaneta,
ego tous zilevo. (oso gia tin periptosi mou, nomizo pos aplos etyxe...)

3 parties a day,
perimeno :o)

3:35 pm, January 22, 2008  
Blogger Grigsgr said...

εδώ είμαι πάντως.
ξαναήρθα.
καλήμέρα.

11:44 am, January 23, 2008  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimera :o)

12:52 pm, January 24, 2008  

Post a Comment

<< Home