Wednesday, October 17, 2007

Περαστικά...

Υπάρχουν φορές που δεν θέλω να ξέρω ότι υπήρξα.
Νιώθω σαν σκουπίδι χωρίς να έχω κάνει τίποτα.
Αποτυχημένος από την αρχή ως το τέλος του κόσμου.
Αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να δικαιώσω προσδοκίες.
Οι επιτυχίες ωχριούν μπροστά στις αμαρτίες μου.
Κλείνομαι στον εαυτό μου, ένα κατασκότεινο δωμάτιο.
Απορώ γιατί να αξίζω τις χαρές μου και τις χάρες μου.
Ψάχνω τον δρόμο μου, αλλά όλο γυρίζω στο ίδιο σημείο.
Πληγώνομαι επειδή πληγώνω (ακούσια).
Μερικές φορές ακούω ουρλιαχτά να σκίζουν το νου μου.
Κι όλα αυτά να διαρκούν για λίγα δευτερόλεπτα - αιώνες...

4 Comments:

Blogger the navigator said...

It's only life...
Don't sweat it...

την καλησπέρα μου...

12:31 am, October 18, 2007  
Blogger Angel Vs Life said...

kalimera navigator,
kalos orises! symfono, it's only life - eutyxos ola xehniountai poly grigora. :o)
na mas xanartheis! :o)

11:36 am, October 18, 2007  
Blogger prasino liker said...

Aυτοι που νιωθουν σπουδαιοι,καλο θα ηταν να εχουν ακομη 5% ψεμα και ονειρα στην ζωη τους.Θα εκανε πολυ καλο ακομα και στην υγεια τους.
Σεμπαστιανο Τομα
Ιταλος σκηνοθετης.
Σε ανακαλυψα απο την επισκεψη σου στο δικο μου blog.

11:00 pm, October 22, 2007  
Blogger Angel Vs Life said...

kalispera prasino liker,
kalos orises!
gia na ftaso sto 50-50 prepei na rixo to psema kai na anevaso ta oneira. spoudaios den niotho pantos :o(
na mas xanartheis!

3:32 pm, October 24, 2007  

Post a Comment

<< Home